srijeda, 8. srpnja 2015.

004. Siđi do rijeke..........


Te nedjeljne noći krajem lipnja 2015 nešto sam jednostavno osjetio - nešto me pozvalo da sjednem u automobil, kupim pivo u dućanu u pola deset navečer i stanem na obalu Kupe. I gledam tu vodu kako prolazi svojim putem. I most na kojem se njegova svjetla odražavaju u vodi. 
Sjetih se one pjesme grupe "U škripcu" - Siđi do reke - jednu od boljih stvari ikad napisanih, s čudnom atmosferom koju možete osjetiti ili ne. Nema sredine. 
Moj prastari džepni Canon star desetak godina koji je snimio tisuće fotografija sjajno je odradio ovaj posao. Ovaj prizor koji sam snimio te noći kad sam sišao do rijeke ima i svoju malu priču objavljenu na PS Portalu - jedinom mediju nadaleko koji zna da ljubav, glazba i umjetnost nemaju nikakve granice - osim onih u glavama ljudi i nema problema s tim da postavi na portal jutjub song s bilo koje točke ovog svijeta. Dobru pjesmu ne zna napraviti baš svatko - a ovo je definitvno dobra stvar.  http://www.ps-portal.eu/regional/sidi-do-rijeke-veceras-i-ja-sam-dolje/

Nema komentara:

Objavi komentar